נתניהו: "הקמפיין מנוסח בנימה אנטישמית"; דרעי: "זמן לאהבת חינם"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "הקמפיין מנוסח בנימה אנטישמית"; דרעי: "זמן לאהבת חינם"

    ראש הממשלה התייחס לראשונה לסערת הקמפיין האנטישמי מבית כחול לבן ובו הסתה כנגד שליחי הציבור החרדים. ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה פנה לגנץ ובקש ממנו בנימוס: "תעיף את יאיר לפיד". דרעי ביקש להרגיע את הרוחות: "זמן לאהבת חינם"

    צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה  בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לסרטון ההסתה כנגד הציבור החרדי שהפיקו בכחול לבן: "ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית, מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות בראשות יאיר לפיד וגנץ".

    יו"ר ש"ס אריה דרעי נהג כמבוגר האחראי בפרשיית הפרסום האנטישמי וביקש להרגיע את הרוחות:  "מול גלי השנאה והפלגנות, בימים שלפני תשעה באב על חורבן הבית והקרע בעם, ,. עוד הוסיף השר דרעי והעלה את השיר "אנא בכוח" בביצועו הווקאלי המרגש של עוזיה צדוק, המבטא תפילה יהודית לשמירה ולאחדות עם ישראל.

    צפו בתגובה של ח"כ משה גפני: "גנץ קח אחריות ותתנער מיאיר לפיד":

    צילום: פלאש 90

    חבר הנהגת כחול לבן בוגי יעלון לא התנצל על הסרטון האנטישימי ובחר להשתלח בראש הממשלה: "ביבי, אתה אשף ההסתה והפילוג, אתה שניזון פוליטית משיסוי, הסתה ושנאה, אתה קופץ כמוצא שלל רב על לפיד? אתה מטיף? אין לך טיפת בושה? כן, יש לי השגות על סגנון השיח והתוכן בסרטון ההוא (אגב, שהוא בעיקר מעיד עליך), אבל יש לי ולשותפיי בהנהגת ׳כחול לבן׳ מכנה משותף חזק ויציב שגם אשף שנאה כמוך ושלוחיך, לא יוכלו לו: אנחנו באים לחבר, אנחנו באים לנצח אותך, להחליף אותך ולתקן את תרבות השיסוי והשנאה שלך, שיצרה אדמה חרוכה בחברה הישראלית".



    0 תגובות